Lunch med darling

Va i tibro i morses på möbeldagarna för att köpa en tvbänk och soffbord på mio för det brukar ju vara feting rean där, men naturligtvis var det stängt och dom var inte med på rean iår! Jävla skit mio!!

Sen jobbade jag i mammas butik då hon är på villa mässan hela helgen. Och sen shoppade jag en tröja och ett par svarta mamma byxor som tröst för att jag inte kunde köpa möblerna. Så jag fick i alla fall göra av med lite pengar. Nu är shoppingbehovet stillat tills imorgon!!;)

Sen bjöd Jonatan mig på mat på mangos! ( endast för att jag ska hålla mig glad resten av dagen så han kan spela på sin nya dator hela kvällen/natten och med andra ord försumma mig ett bra tag frammöver!) men det var gott i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0