Jonatan ska handla

Eftersom jag fortfarande är dålig så ska Jonatan handla idag. Det kan ju för många vara en självklarhet men inte i denna familjen.

Jag sköter handlingen vilket jag själv har valt eftersom det är jag som i vanliga fall lagar maten men inte nu...

Kylen ekar tom men min älskade sambo tycker att vi har hur mycket som hellst att äta så länge det inte är han själv som är hungrig. Det finns ju fullt med skit i skafferiet... ( mjöl, ströbröd, socker,.......)
Så nu har jag skrivit en lista på vad vi behöver för mat för att kunna slippa svälta utan att jag ska laga mat. ( går inte med bara en hand)

Jonatan: jag tror på dig älskling! Du klarar att handla allt detta! Love yuo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0