Hej hopp!

Har nyss kommit hem efter en jobbdag och hunnit få i mig mat.
Mc donalds fick det bli idag för jag orkade inte laga någon mat och vi var inte speciellt ledsna ledsna för det direkt.

Lovisa har varit över hos grannen och sålt jultidningar så nu ska vi kolla på halv 8 hos mig innan hon ska sova och jag ska hänga tvätt.

Jag tig av gipset från handen igår och den gör ont. Den gör riktigt jävla ont om jag ska vara ärlig!!

Jag kan knappt röra fingrarna utan att det värker och dunkar i hela handen. Men det kan tydligen ta några veckor med "hård träning" innan handen är som vanligt. Och det hade jag inte räknat med. Jag trodde att jag skulle vara som vanligt i handen, självklart lite stel men inte så här. Så nu måste jag tinga till läkaren imorgon för jag klarar inte att hjälpa kunder när det gör så här ont så fort jag använder den.

Har gått bra idag då jag haft så mycket pappersarbete att ta igen...

Var förbi mamma i hennes butik idag och hon syr bebis saker för fulla muggar. Hon hade sytt världens sötaste sängkläder till vaggan eller vagnen:)

Neutralt och så himla fint! Och det bästa är att det är ingen annan som har något lika dant:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0