Hej hopp gummisnopp!

Söndag kväll och helgen har resan nått sitt slut.

Igår var mamma och Jonatans bror här och grejade ute i trädgården bland annat. Och jag lallade runt som Jonatan så snällt kallade det och pysslade med mitt och stökade tydligen ner mer än jag gjorde nytta;)

Dock lallade jag inte tillräckligt mycket för handen var mer svullen och dunkade som jag vet inte vad på kvällen.och till råga på allt så börjar jag undra om jag börjar få foglossningen för så fort jag stått och gått lite mer än vanligt (vilket de sista månaderna inte varit alls mycket som du vet) så gör det riktigt ont i ländrygg och höfter. Om det inte är foglossning så är det väl något annat...

Idag har jag rensat i datarummet som ska bli vårt nya sovrum och även målat sänggaveln som vi ska ha i sovrummet... 2 strykningar än så länge men behöver minst en gång till kanske två.

Du får se resultatet när den är färdig:)

Nu sitter jag och skriver in i almanackan vad som skall göras och så i veckan och gör veckans matsedel.

Har du haft en bra helg??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0