Halvtid

Idag har exakt 50% av graviditeten gått. Om jag nu föder på utsatt datum vilket jag har svårt att tro men man får bara hoppas att jag inte går över tiden.

Halvtid, vad fort det går men på samma sätt väldigt långsamt. Jag har längtat till jul sen i juni. Jul just för att då kommer jag att gå hem och jobba bara 2 dagar i veckan och kunna greja och förbereda för att lilla bebis ska komma vilket jag verkligen ser fram emot:)

Just nu vet jag inte riktigt hur jag mår för jag vet inte vad som är sviter efter krocken och vad som är graviditeten. Men inget illamående och kissandet har lugnat sig lite nu. Räcker med en gång per natt och inte 3-4 som det var för några veckor sedan.

Bebisen känner jag väldigt tydligt när den rör sig nu. Mest när jag ligger/ sitter still men ibland även om jag gör något. Men nu är det så pass hårda sparkar att jag tycker att det borde kännas på utsidan men det gör dom inte riktigt än.
Men snart så får pappa och storasyster med känna sparkarna:)

Imorgon går jag in i v 21. Ska försöka komma ihåg att ta en bild så får vi se om du ser någon skillnad:)

Nu ska jag sova! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0