God morgon!

Ligger i sängen. I min säng.

Gud så skönt! Fast jag vaknade naturligtvis kl 7 även om jag bestämt att jag skulle sova länge idag.
Men det sket sig. Nu har Jonatan vaknat till liv med för någon timme sen så nu ligger vi båda och är väldigt sociala, jag med mobilen och han med en tidning:)

Vi måste åka in till stan och handla. Det är verkligen helt totalt supertomt i kylskåpet och det finns inget att äta förutom mjöl och havregryn typ.

Imorgon är det jobb som vanligt igen, fast det blir en mjukstart. Jobbar imorgon hela dan sen är jag ledig tisdag och halva onsdag då jag ska på lite andra möten och annat smått och gott.

Måste ringa försäkringsbolaget imorgon med för att kolla hur det går med allt.

Bebisen sprattlar för fulla muggar i magen nu, så mysigt men känns ändå så långt borta. Har fortfarande inte fattat att vi ska ha en liten bebis om några månader! Ofattbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0