God morgon

Jag ska sluta kolla på svenska Hollywood fruar för jag mår psykiskt dåligt av att se och höra Gunilla!

Nu har Lovisa cyklat till skolan och jag sitter och äter frukost och kollar på Nyhetsmorgon. Vuxet va?

Nä fy det är en lögn men jag ville låta lite mer vuxen än vad jag är. Jag kollar på Jims värld. Jag tycker tyvärr att det är tråkigt med nyheter! Jag vill verkligen gilla det och vara intresserad men jag är inte det!

Idag då... Ska strax åka in till stan, först till tippen med massa kartonger från maxmode, sen kommer det en leverantör och visar bosniske för våren 2014. Sen lunch med Annika. Sen till skara med symaskiner åt mamma och sen till farmor och fira henne och sen handla inför kvällens bhkväll. Sen kommer Björn och kollar på toaletten på maxmode som vi tänkt göra om. Sen jobba. Sen bh kväll.

Så det där var mest för att jag skälv inte ska glömma av något det!

Det blir en hektisk dag:)

Nu får jag äta upp och sen sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0