Beställt vagn

Idag har jag varit och beställt vagn till vårt lilla gryn.

En emmaljunga mondial edge duo combi tror jag att den heter.

En hel svart med med stora svängarna hjul:)

Har velat som fasen mellan fasta och svängbara hjul eftersom vi bor som vi gör. Men jag resonerade så här: jag är mest i stan och kommer att vara det även när bebisen är född och då är det så mycket smidigare med svängbara hjul än fasta och dessa hjul är så mycket stötte än vad dom brukar vara så det kommer att gå toppen att köra på våra vägar här ute med och även i snö OM jag skulle få för mig att gå ut där det är snö. Och jag vet att jag skulle ångra mig och bli så jäkla sur på mig själv om jag tagit fasta hjul varenda gång jag ska vara i stan!

Så här ser den ut men vi kommer att ha svängbara hjul i fram och även en lite mattare färg på underredet. Det dom är på bilden är spegelblankt men det kommer inte vårt vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0