V 28

 
I torsdags gick jag in i v 28. 
 
 
tyckte att det var ganska lugnt i magen några dagar men sen i onsdags har det varit ett herrans liv där inne hela dagarna. 
 
det är inte en lite knuff eller en liten spark utan det är kullerbyttor och den snurrar och vänder och vrider sig hej vilt! 
 
Men det är riktigt mysigt! 
 
 
så här ser magen ut idag. Växer som bara den!! Nu börjar det ta emot när jag ska böja mig framåt och tex ta upp något på golvet. Börjar även bli knöligare att sova ordentligt då jag vaknar varje gång jag måste vända eller byta lägga Under natten.
 
 
Jag mår annars ganska bra. Äter antibiotika mot urinvägsinfektionen, foglossningen är inte bra men i det stora hela är det bra! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0