V 26

Idag går jag in i v 26!

Inatt är första natten på 3 dygn jag inte vaknar av att jag har ont i magen och det var väldigt skönt att få sova en hel natt för det var väldigt välbehövligt!

Igår var vi på kalas hos min "lilla" kusin som fyllde 16 år!

Igår var vi hos barnmorskan på mvc och hon mätte magen som ligger på normalstor för att vara i v 26. Vägde mig och jag har på dessa 26 veckor gått up 2 kg vilket känns helt ok med tanke på att bebisen nu väger snart 1 kg.

Sen gick jag ju iof ner lite när jag mådde så dåligt men totalt har jag alltså gått upp 2 kg hittills. Och jag kan meddela att dom kilona har lagt sig på röven och brösten som blivit brutala! Groteskt är det! Nu är det minimizer som gäller för mig. ( bh som förminskar)

Så här står det om v 26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0