Toppendag

Vi har haft en så jäkla bra dag.

Vi har varit och köpt nya sånger till vårt sovrum och till lovisas rum. Hon har fått en bättre och större säng och vi har fått en bättre och mindre.

Och en massa annat som med fick följande hem så klart.

Nu i kväll så har Lovisa varit på disco och jag mamma och Linn har ätit sushi och pratat. Skönt när man kan prata om allt utan att behöva tänka på vad som sägs och att det heller inte missuppfattas eller förs vidare i en skev vinkling av det man sagt.

Nu har jag hämtat Lovisa så hon är hemma igen och hon har haft det bra. Lekt lite pinsamma lekar som hon själv uttryckte det men det hade varit kul ändå.

Lilla stumpan blir så stor.

Så nu har vi båda lagt oss i den nya sängen med dom nya lakanen från newport. Älskar dom! Har suktat efter dessa lakarn i mer än ett år och tyckt att dom är alldeles för dyra! Vågar inte säga vad dom kostar i butik. Men nu fick jag dom av mamma i födelsedagspresent och blev överlycklig!!

Nu ska jag njuta sv. Sängen lakanen och min gravidkudde!

Hoppas att du kommer sova riktigt bra du med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0