Tjejkväll

Nu har tjejerna precis åkt hem och jag lagt mig i sängen.
 
har haft en riktigt bra kväll! Blev tacos och sen kaka och pannacotta ich sen var det överfullt i magen. 
 
Men kakan var god, ska ge dig receptet imorgon  
Så du mens kan göra den, det enda jag ska ändra på är att den inte ska vara inne så länge i ugnen tyckte att den blev lite för torr i kanterna...men det tar vi imorgon!
 
Betty var något skeptisk till bebisen, så hon vart keligare än på länge med alla och ville sitta i knäet och lukta på den konstiga varelse som Emma hade med sig!
 
 Lilla söta elsa, Gud så jag längtar tills våran bebis kommer! 
 
Bara allt går bra nu!  börjar bli nervös igen för att något ska vara fel igen. Det gar varit borta ett tag men bu smyger det sig sakta på igen. 
 
 
Lovisa kommer bli en superduktig storasyster! Hon har suttit så duktigt med Elsa i knät ich ville byta blöja. Goa unge! 
 
Fick en supersöt boddy och de minsta små sockarna av Maria! Tack så jätte mycket!! 
 
Har ni sett så sött?! Passar till byxorna jag köpte igår med! 
 
 
Söt va? Med ugglor på:) 
 
nä nu måste jag sova är dö trött! Lovisa silver som en liten gris här bredvid mig sen några timmar tillbaka!
 
God  natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0