Tisdag och hemfärd

Nu sitter jag på mc donalds och har precis ätit lite lunch... SJÄLV!

Hemma skulle jag aldrig verkligen aldrig i hela mitt liv sätta mig någonstans över huvudtaget och äta lunch själv men här ser jag att typ alla eller inte alla men i alla fall 70% av alla på mc donalds äter själva och då kan jag med göra det.

Jag har tagit det väldigt lugnt på morgonen/ förmiddagen. Jonatan åkte kl 8.50 på möte och jag gick upp till rummet efter frukosten och kollade på desperate housevifes och greys under tiden som jag packade. Checkade ut kl 12 och sen tog jag Själv(!!!) tunnelbanan till Centralstationen och lämnade våra väskor där så nu ska jag gå på stan.

Jag tycker det är fruktansvärt svårt och krångligt och lite obehagligt med tunnelbana. Alltid händer det något otäckt i tunnelbanorna i alla filmer och jag tror att jag är ständigt på väg att bli brutalt våldtagen eller mördad när jag är under jorden och hoppas och tänker innerligt att det ska hjälpa att jag nu är gravid och att det ska skona mig från att dö eller bli våldtagen eller knuffad framför tåget när det kommer.

Ja men du hör ju.. Jag är ju totalt sjuk i huvudet!! Och då kanske du fattar att det var en stor grej för mig att åka själv utan min guadian angel och skyddsvakt Jonatan som alltid gör att jag är trygg;)

Ja herregud!

Nu ska jag leta efter en klänning till Lovisa som hon ska ha på discot nästa fredag. Jag har fått det i läxa och uppgift denna "resan" att hitta den perfekta discoklänningen. Och det är inte lätt nu mera för ungen har ju utvecklat en egen smak vad det gäller kläder och den är INTE alltid densamma som min om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0