Shopping

Är på väg till Jönköping med mamma för vi ska ha en heldag ihop med massa shopping och ikväll kommer även världens bästa lillasyster hem och så ska vi äta massa gott och prata massa skit som vi är så bra på.

Åker i den sprillans nya bilen och jag är så fruktansvärt glad och tacksam för allt jag har. Inte vara för bilen utan för allt i mitt liv. Familj, vänner, jobb, hus, jag är dålig på att uppskatta det jag har men när man tänker på det så har jag allt jag kan önska mig.

Och att det snart kommer en ny familjemedlem gör det ju bara ännu bättre!

Jag hoppas att du kan känna dig lika glad och nöjd med ditt liv. Och att du omger dig med människor som verkligen bryr sig om dig och vill dig väl.

Nu ska vi gå in och fika i Mullsjö sen ska vi åka vidare.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0