Redo

Jag har så fin hy nu! Att därför sån jäkla skillnad det trodde jag inte. Det går ju inte att få på bild men det känns en stor skillnad iaf.

Nu sitter jag utanför hotellet och väntar på Jonatan. Han skulle vara här om först 25 minuter och det har nu gått 50 minuter sen sa han. Gå dit jag är där om 4, och nu har det gått 12... Jag kanske har smittat av min tidsoptimism på honom nu. Eller så är det storstaden som gör honom förvirrad:)

Vi ska göra stan nu men först ska jag få i mig lite lunch. Vet inte om jag ätit något som var dåligt eller om det var dåligt skötta mat rutiner igår som gör det men bag har väldigt ont i magen och det är ju så där kul..

Får hoppas att det släpper snart:)

Ser ni vilken skillnad på hud det är?;)


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr! :)

2013-10-07 @ 17:46:53
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0