Påfyllning i garderob

Idag är jag hemma med Lovisa då hon har haft ont i magen igår kväll och sovit oroligt inatt.
Nu är hon dock bättre men lite hängig, antagligen av den dåliga sömnen.

Då kylen ekade tomt igen så skyndade jag mig in och köpte lite mjölk och annat nödvändigt innan Jonatan var tvungen att åka in och jobba. sprang även in på kappahl som har tag 3 betala för 2 på alla barnkläder!

Skitbra ju för Lovisa har en proppfull garderob men det mesta är urväxt så passade på att köpa endel till henne och även dom första plaggen till bebis! (Som jag har köpt alltså)

Ska bara köpa någon mössa och en eller två boddys till ( en som passar till dom byxorna med svart på) och sen vet jag inte men jag antar att jag måste ha en overall till den med då det kommer vara svinkallt i januari...

Sen vet jag att jag kommer vilja köpa rosa/blått beroende på vad det blir. Inte bara en massa vitt och beige:)

Passade även på att springa in på Apoteket för att hämta antibiotika för jag har naturligtvis fått urinvägsinfektion nu med...

Nä nu ska jag fixa lite mat till mig och Lovisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0