Nytt till bebis

Fy vilken natt! Somnade inte förrän vid 2 tiden och vaknar vid halv 4 av att Jonatan trillar in och grejar och donar sen 4.20 vaknar jag igen då skickar pappa mess...

För att sen behöva gå på toa vid 06 och sen har jag varit vaken. Behöver jag ens säga att jag är smått död?!

Nu har vi precis varit och köpt snus till Jonatan och ska iväg till hans mamma och pappa på lite lunch för att sen dra vidare till några kompisar.

Så jag ska nog kunna hålla mig vaken till 18 iaf!

När jag och mamma va iväg i fredag så var vi inne på kappahl och mamma kunde inte hålla sig från att köpa den sötaste lilla dressen till bebisen.

Jag har fortfarande inte köpt något men får väl börja snart så inte allt kommer på en gång.

Men har ni sett så sött? Och ett par skickar till med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0