Ny vecka igen

Ny vecka igen.
Fasen vad det går fort, typ 2 månader till jul. Känns ju riktigt sjukt, var ju sommar nyss tycker jag.

Idag har jag jobbat och passade på att luncha med Emma och lilla bebis Elsa. Helt underbart söt och så mini mini liten är hon!

Emma skulle byta en klänning som hon fått dubbelt till Elsa så vi kikade runt bland bebiskläderna och OH MY GOD så mycket fint och så jäkla söta saker det finns!
Jag kollar mest till tjej eftersom jag ÄLSKAR rosa, spets, och gulligull... Och för att jag tror att det blir en tjej.

Ja herregud jag kommer shoppa gärnet när bebisen väl kommit!

Efter jobbet så blev det lite mat och sen har vi satt upp hylla och lite tavlor och gjort iordning sängen på lovisas rum. ( köpte ju ny till henne med när jag och mamma var iväg)

Så nu har hon en stor och skön säng som funkar utmärkt att sova 2 i när hon ska ha någon kompis som sover över.

Nu har jag lagt mig och ska snart sova men låg och kollade på bilder på magen som jag tagit under tiden ocH rätt kul hur man själv ser på det..

 
här var jag i v 14 och jag tyckte att mageb var stor och att det syntes väldigt tydligt att jag var gravid. Vilket jag fattar nu att inte en enda människa gjorde! 
 
 
 
ska ta en bild i veckan men jag glömmer ju hela tiden. 
 
 
Men denna är tagen för ca 1,5 vecka senskick det händer grejer varje vecka nu tycker jag. 
 
Lite skillnad är det ju allt. Nä nu ska jag sova!
 
god natt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0