lovisas önskelista

Hmmmm...
 
Det här bevisar ju hur brutalt fel man kan ha ibland... 
 
Jag har inte hört ett ljud om vad lovisa önskar sig på sin födelsedag som är om ca 3 veckor, och jag har då fått för mig att hon inte önskarsig något vidare. hon är i en mellanålder där hon inte leker med saker men hon är andå för liten för att vara"stor". Fattar du vad jag menar??!
 
Ja jag tycker att det är väldigt svårt att köpa saker till henne just nu förutom då kläder och sånt för det går ju alltid hem.
och det här har jag gått och inbillat mig nu i några veckor. Men så brutalt fel jag hade!!
 
Denna listan låg på skrivbordet när jag kom upp idag... 
 
 
kanin och ny mobiltelefon har stått på listan de senaste 4 åren! hon är ihärdig i alla fall!
 
Så ja... nu är det bara att ge sig ut på stan någon dag och inhandla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0