Lång dag

Har nyss kommit hem. Eller nyss och nyss 21.15 kom jag hem så jag har hunnit kolla på hollywoodfruarna som jag sa att jag aldrig mer skulle se på men jag kan inre låta bli!

Idag har jag varit i grästorp med mamma och satt upp gardiner, vilket var mindre bra för det resulterade i att jag hade så jäkla ont att jag knappt kunde gå när det var dags för bhkväll!

Så nu har jag lagt mig och har en liten sovande grus bredvid mig! ( Lovisa)

Betty är roligt hon. Hon har inte fattat att vi nu mera alltid sover på nedervåningen utan tror fortfarande att det är någon fas matte och husse går igenom och att snart kommer allt vara som vanligt igen. Så varje kväll när vi gjort våra rutiner ( hon har varit ute och kissat och jag tvättat av smink och borstat tänderna)
Så sätter hon sig så här i trappan och undrar vart fan jag är på väg när jag går in i gamla datarummet och lägger mig.

Dessutom är det ännu jobbigare när hon nu mera får ligga på GOLVET och sova som vilken byracka som hellst. Sängen är nu för hög för att hon ska kunna hoppa upp själv utan hon står menlöst med framtassarna på sängkanten och piper i hopp om att jag ska lyfta upp henne. Men Ikke! Inte med dessa lakarn i sängen! Knappt att Jonatan får ligga här längre;)

Så nu ligger hon och surar på golvet!

Nä sovdags imorgon är det jobb igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0