Jobb och nytt

Ojojoj! 
 
Jag har jobbat till 16 idag och det har varit mycket folk vilket är skitkul men nu är jag halvdöd i både kropp och huvud! 
 
Jag och Lovisa har varit och handlat lite mat och skor! Så jäkla snygga skor hittade jag!! 
 
 
Precis lagom höga och lite kul inte helt vanliga svarta för det har jag redan.
 
nu har jag lagt mig i soffan för omväxlingsskull ihop med världens bästa grej! Igår fick jag en gravidkudde av min faster och den är guld värd! Det här är min nya älskare och den enda jag kommer behöva nära mig när jag sover de närmsta 3 månaderna! Fasen vad jag älskar den redan.
 
 
Sminket är av, knuten uppe och tv på. I en timme ska jag ligga här och sen ska jag fixa mat till mig och Lovisa:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0