jag är frälst!

Herregud jag glmde ju berätta något!!
 
I helgen när vi var på villafamiljens mässa så var det en man som stog och sålde Nicer dicer plus. Ni vet dom som det är ett jäkla tjat om på tv shop. Jag har länge tyckt att dom verkar bra men jag är väldigt skeptisk till tv shop sen jag köpte något i 16 års åldern som skulle göra att jag fick så jävla snygga magrutor. Men det enda jag fick var brännmärken av dom där jäkla stötarna jag fick hela tiden så nä jag har inget förtroende för dom direkt. 
 
så jag har trott att det bara är skit med den där Nicer dicer plus med... 
 
men i alla fall... mässan... den här mannen ville att mamma skulle brodera en grej på hans kock jacka och det gjorde hon och som tack fick vi var sin Nicer dicer plus. 
 
Och idag när jag skulle skära alla 12 paprikor och 2 purjolökar till tacopajerna imorgon så tog jag fram den och FAN!!!! jag är så jäkla imponerad! det tog mig ca 10 minuter att få fina precis lagom små bitar av 12 paprikor och 2 purjo!! 
 
Fatta vad tid den sparade mig!! 
 
Jag älskar nu mera både min Nicer dicer plus och min älskade Kitchen Aid!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0