Höstfest

Idag blev det jobb till 16 och sen hem för att vila 10 minuter sen fixa iordning både mig och Lovisa för kvällens höstfest som anordnades av någon. Skolan var det nog. Eller nä det kan det inte varit.
Hm.. Någon ordnade det iaf för alla barnen och familjer som går i skolan:)

Alla barn var utklädda och Lovisa var en vampyr girl:)

Dock har hon lekt oh sprungit så att hon svettats bort typ allt det vita i ansiktet. Men lite är kvar iaf.

Jag har kommit hem men Lovisa är kvar och leker och blir skjutsad sen när det är slut.

Hoppas du har haft en bra fredag!

Imorgon och söndag är jag ledig. Eller det är sista dagen på min sjukskrivning imorgon så jag ska ta det lugnt då. Eller jag ska vara hemma i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0