Helg!!

Åh vad skönt med fredag!

Min dag började dock tidigt idag då jag skulle hinna med en hel del inne i stan innan Jonatan behövde bilen och skulle in och jobba.

Jag har äntligen varit hos mamma och sytt de två gardinerna jag inte hann med sist och efter det hade jag tid hos läkaren kl 9.10. ( med foglossningen)
Och sen iväg och handlade för ikväll är det tjejkväll här hemma så då kommer Emma, Maria och lilla bebis Elsa hem och vi ska käka tacos och till efterrätt blir det pannacotta med hallonsirap.
Och kanske en annan kaka som jag vill testa att göra men vi får se:)

Nu har jag kommit hem för ett tag sen och hängt upp gardinerna och pysslat lite här hemma och även duschat Betty! Vet inte när jag gjorde det sist. Alldeles för längesen i alla fall. Men nu är hon fin igen.

Så nu ska vi vila efter denna pärsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0