Gravidmassage och bakning

När jag fyllde år så fick jag en gravidmassage av min kära svåger ( blir det va? Jonatans bror)

Så himla gulligt av honom att ens komma på en sån sak!

Och idag var jag på yrsnö och fick massage av min gamla barndomsvän Angelika. Vi lekte jätte mycket, och var även i Sälen varje år med våra familjer och på sommarsemestrar varje år med våra familjer. Sen gled vi ifrån varandra i 6 an. Men det va riktigt kul att träffas igen.

Sen jobbade jag fram till 16 och sen åkte jag hem och bakade tekakor, kladdkaksmuffins ( fast det är inte muffins. Se bilden)

Så nu är det fullt i frysen:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina tekakor :) recept tack :)

2013-10-14 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0