Grattis Frida och alla kanelbullar

Ja för det är ju inte bara min dag idag det är ju även kanelbullensdag idag;)
 
Jag har blivit kungligt uppvaktad på morgonen och fått fina paket av Jonatan, Lovisa och Betty. 
 
 
 
Fick äntligen den MYCKEt efterlängtade GHD plattången. Jag har ju velat köpa den i säkert 1 år men är lite för snål för att lägga så mycket pengar på den, men nu fick jag den äntligen=) 
 
Så jäkla fin är den och för att inte tala om BRA!!
 
Och min söta underbara lilla dotter som jag inte kan förstå hur hon har kunnat bli så underbar som hon faktiskt är! 
 
Hon har ordnat så att Linn ( min lillasyster) kom och hämtade henne från fritids i onsdags för att ta men henne in till stan och skulle köpa en present till mig. En present som hon tänkt ut alldeles själv och var väldigt noga med att det skulle vara just precis ett sånt som hon tänkt sig. 
 
En hjärt berlock
 
 
Och så sa hon när jag öppnat det att där inne ska du ha mig och bebisen på bild mamma.
 
Jag är så väldigt imponerad av denna lilla tjej. Förra året sa hon till mamma att hon skulle ta ett fint kort på henne och rasmus och sen skulle dom förstora det och sen köpa en ram som hon sen skulle ge mig i födelsedagspresent! Är inte det imponerande för att vara 7 och 8 år?? 
 
Jag tycker då det, jag vet ju när jag skulle köpa paket till mamma och pappa när jag var liten och det blev någon teckning eller en bok för det sa mamma att jag kunde köpa till pappa ETT år. Sen var det en stående present till dom båa under några år=) 
 
(lockarna är gjorda med min ghd)
 
Nu ska jag jobba några timmar till sen ska jag hem och fixa, för ikväll blir det lite kalas med släkten. 
 
Ha en riktigt bra dag!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Hellgren

Vilken toppendag du verkar ha haft! :)

2013-10-07 @ 17:45:04
URL: http://gossanfoto.blogg.se/
Postat av: Sara

fin du är :)

2013-10-07 @ 17:48:18
URL: http://sarajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0