Götelaborg

Har precis slagit upp dom gröna, eller för typ 30 minuter sen...

Igår var vi ute och jobbade ett tag med att få bort allt jäkla ris som blivit då dom fällt skog hemma.

Och efter det åkte vi ner till Göteborg. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra än men vi kände för att hitta på något:) så igår var vi ute och åt sen åkte vi till pappas lgh och kollade på film och mös.

Så nu ska jag bara få liv i min älskade sambo så vi kan sätta igång med denna dagen.

Lovisa har höstlov denna veckan och jag är typ ledig. Gjorde ju schemat för flera månader sen och då tänkte jag att det kunde vara skönt med en veckas semester, men nu är det lite bh kvällar inbokade, leverantörer som kommer och så, så helt ledig blir jag inte ändå men idag och imorgon är det ledigt i alla fall sen kör vi igång ledig jobb igen.

Hoppas du får en riktigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0