Godmorgon

God morgon på dig!

Har du sovit gott?

Jag har sovit kass, som de flesta nätter nu mera men det börjar bli en vana nu och man är van vid att var trött.

Jag har hämtat Jonatan nu på morgonen då han jobbat natt och nu är jag hemma hos mamma och syr gardiner.

Jag har ju egentligen min egen symaskin sol är jätte fin och bra men mamma har lixom ett syrum med industrimaskin, overlock, strykbord/klippbord så allt är mycket lättare när man är här och syr och det går framförallt mycket snabbare:)

Det skall sys 6 längder. 4 till vårt nya sovrum och 2 öljettlängder till lovisas nya rum.

Och sen börjar jag undra vad jag gjort för ont eller om jag undermedvetet vill bli skadad.

Först gick jag omkull med hästen och har benet i en "ställning" i 3+3 veckor ich under tiden blir jag gravid och mår inte alls bra under hela sommaren och inte ens nu. Sen krockar jag och ja det vet ni ju redan hur det gick och IDAG. Jo Idag då trillar jag ner för mammas trapp!!

Hur är det möjligt?! Jag halkar i trappen och trillar hela jävla vägen ner!! Så nu har jag skitfint i ringfingret på min vänster hand och det pulserar och stramar i hela fingret och jag kan inte räta ut det.

Mamma höll väl på att dö av skräck när jag dunsade ner för trappan och såg livrädd ut när jag väl var nere och stilla och säger " nä men nä nä FRIDA!! Hur gick det med magen???!!!"

Haha och det enda jag gjorde var att börja halvgråta samtidigt som jag börjar Asgarva åt hela situationen! Jag hinner inte bli helt återställd från det ena förrän det andra ska börja. Och ni kan ju tänka er hur fan det det såg ut!!

Haha jag garvar fortfarande. En stor jävla gravid luns kommer nerfarande och det var garanterat inte ljudlöst om man säger så!!:)

Ja ja bebisen ligger tryggt sär inne i alla fall och det enda är att jag har ont i höft, rumpa, arm, axel och hand nu... Så jag hade väl tur igen då antar jag;)

Nä nu ska jag fortsätta att sy!

Min maskot och följeslagare för dagen är Elliot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0