God morgon!

Idag va det allt lite kallare när jag gick upp och fasen så skönt. Jag vill ha LITE kyla nu så man märker att det är höst!

Igår hade vi bhkväll som var väldigt lyckad. Ska visa dig sen. Och jag var meganöjd med att kunna gå hem redan 20.30 för det innebär att jag skulle komma hem precis lagom tills greys anatomy började.., jippi!!! Men när jag väl kommer hem är det STRÖMAVBROTT!!! Men vad i helvete!!!!

Jonatan höll på att deppa ihop totalt för han kunde inte sitta vid datorn.. Ja men ni hör ju våra ilandsproblem!

Jag vart ju helt uppgiven och sa till Jonatan " jag slår vad om att strömmen kommer tillbaka kl 22 när greys är slut...

Och när tror du att den slogs igång?! Prick 22.00!!!!!! Gasaashhhhh

Får kolla på reprisen! Fan ta den gubbe som gräver av en ledning då!!!

Nu ska jag äta frukost sen in och jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0