Foglossning

Jag har börjat få så ont av foglossning.
Eller jag antar att det är foglossning för väg jag läser om det på nätet så stämmer det in precis.

Idag har jag jobbat till lite efter 15 och sen åkte jag och storhandlade inför fredag för DÅ FYLLER JAG ÅR!! Jippi tjiho!! Och ska då ha kalas!

Sen hem och fixat och donat och kokat äpplesaft som blev toppengod så den ska jag lägga ut receptet på imorgon!

Perfekt när man har massa frukt som man inte kan äta upp och inte vill göra mer kakor,pajer eller kräm längre. Saft är gitt och lätt att göra och sköter sug mest själv!

Det är väl typ det jag gjort idag och nu värker det i hela ländryggen och höfterna så jag vankar fram som en gammal kärring och stånkar för att det gör så ont.

Nu ligger jag och kollar på magen för det ser så lustigt ut när det lilla Grynet där inne sparkar:) det är mys på hög nivå det!

När bebis somnat eller i alla fall sparkar mindre ska jag med ta och sova!

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0