En mindre glad Jonatan och minusgrader

Igår när vi kom hem på kvällen jag och lovisa efter kalaset hos farfar ( Jonatan åkte iväg för att jobba) så kolla vi lite tv och myste ner oss under filtar för det va så kallt men jag orkade inte gå ut och hämta ved så det fick va...

Och när jag sen gick upp och la mig så va det så klart hyfsat kallt på övervåningen med. Och i morses kommer Jonatan instormandes och gormar " fan! Nu är jag så jävla förbannad på er!!!!!"

Jag som sov fattar nada och lyckas få ur mig " ön hm ok"

" fan!! Grinden är öppen fönstrena är öppna! Vad fan tänker du med?! O fy i helvete vad kalt det är här."

Haha så har han gått omkring i 45 minuter nu och pipit. Men jag och Betty har det väldigt skönt här under täcket:)

Fast det är väldigt väldigt friskt om man säger så när man andas. Inte riktigt så kallt så det kommer rök ur munnen men inte långt ifrån;)

( jag glömde stänga fönstrena igår när jag städade)

Idag har 60% av graviditeten gått! Tjuho!! Det går framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0