Bebis mys

Idag jobbade jag några timmar först sen åkte jag till Emma och lilla 6 dagar gamla Elsa och hälsade på lite. Finns det något bättre ön att sniffa på en liten bebis?
Så liten och så fruktansvärt mysigt att ha en liten bebis ligga på bröstet.

Och fina fina Emma som 6 dagar efter förlossningen ser ut som innan och lika fin och fräsch som vanligt. Jag vill med ha en Supermega kropp! Och vara eller i alla fall se fräsch ut efter jag har fött vår lilla bebis.

Men så otroligt söt liten tjej dom fått. Helt perfekt!
Och så otroligt liten.

Helt sjukt att jag har en sån liten knort som växer i min mage. Och om inte allt för lång tid kommer våran lilla groda:)

Har ni sett något så sött?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0