V 30

Då har jag idag gått in i vecka 30! 
 
VECKA 30!!!!!!
OMG det börjar närma sig nu!!!!
 
Igår var vi hos barnmorskan och gjorde den vanliga undersökningen plus att jag tog lite prover och så... 
Magen växer som den ska, följer en exakt kurva, och bebis ligger lite som den vill fortfarande igår med huvudet nedåt men ibland på bredden som en ostbåge och ibland med huvudet uppåt... 
 
 
Här är magen idag... 
 
Hade glömt av denna tunikan och sist jag använde den var när vi åkte till grekland i september så den var aningen tightare nu än då om man säger så=) 
(dock förknippas den med krocken för jag hade den på mig första gången efter inköpet när jag smällde med bilen)
 
 
Nu harj ag gått upp 4.5 kg och det känns väl helt ok antar jag. Eller nä det gör det inte för jag håller på att få chocken när jag ställer mig på vågen och tycker inte alls att den borde ha gått upp utan jag tycker hellst att den skulle gå ner=) 
 
Men jag antar att det är bra att gått upp 4.5 kg på 7 månader är bra. Och jag hoppas att jag kommer kunna hålla mig de sista månaderna med så att jag inte sväller som en gulgris det sista! 
 
Läste att bebisen ( extra blod, vatten, morderkaka osv) utgör ca 3-3.5 kg av den totala viktuppgången hittills och dom andra 1-1.5 kg vet jag precis vart dom ligger!! 
MY ASS!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0