Underlig natt

 
God morgon! 
 
Jag har om några minuter varit vaken i 4.5 timmar... 
Vaknade vid 01.30 och har inte kunnat somna om. Legat och kollat jonatans plan så det håller sig i luften och läst om  olika stormar. 
 
Jonatans mamma ringde igår och sa att det var tornardos som härjade i USA. Eller i Illinois och runt där och sen drog sig nedåt där pappa bor.
 
Och när jag gick in och läste så var det ju 80 tornardos som förstört en massa i Illinois och som nu var i Kentucky och Tennessee. Och sen rörde sig nedåt... 
 
 
 
Dock hade varken pappa eller Jonatan hört något om det och flygen gick som vanligt.. Funderade själv på att ringa och berätta för dom i USA som bestämmer över flygen ( vilka det nu är) att det är en storm och jag är gravid och jag vill absolut att min sambo kommer hem levande och inte i en jäkla säck! ;)
 
Så det här har jag legat och läst om hela jäkla natten. Så frustrerande. Är väl extra Nojig nu med. 
 
Men nu är han i alla fall i Amsterdam ich har bara en flygning kvar tills han är i Göteborg! 
Thank you god! 
 
Lite lustigt ändå. Jag kommer att åka härifrån 7.30 och räknar med att vara framme typ 9.30 och flyget får från Amsterdam 7.50 ( 20 minuter senare än vad jag åker) och är framme 9.25! ( 5 minuter innan mig) 
 
är inte det rätt kul att tänka så. Jag åker 15 mil och han flyger, jag vet inte hur långt men det är ju i alla Fall vara runt 80-100 mil antar jag??!!
 
 (senare uppdatering det var ca 74 mil 746 km fågelvägen)
 
nu är det ju ingen idé att jag försöker sova för snart ska vi ju upp ändå så jag får väl gå och noppra ögonbrynen eller något annat kul så länge. 
 
Bilen och Betty glänser nu inalla fall:)
 
ha en bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0