Tjopp

Nu är färgen i och paketen inslagna så nu väntar jag på att färgen ska verka klart så jag kan studsa in i duschen sen.

Det är konstigt att det alltid tar längre tid än vad man tror att göra saker. Och det konstigaste av allt är att jag blir lika förvånad varje gång när jag inser att jag är sen!

Totalt omöjligt att lära sig att vara ute i tid ju!
Blir intressant att se hur jag ska lyckas vara i tid när jag har en liten bebis som ska med överallt. Lovisa är det ju liksom inga problem att få i tid då hon gör allt själv!

Nä nu ska jag kolla om det är klart i håret!

Och sen kommer det ständiga problemet, VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG???!!!
Det är ju ett problem i vanliga fall men NU! NU ska vi inte prata om. Rumpan är för stor för att ens visa sig bland folk och magen är inte lätt att få ner i mina vanliga kläder längre. Eller det går inte för allt slutar på halva magen....

PROBLEM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0