Sömmerska

Är hemma hos mamma och syr idag.
Jag hjälper ju henne med lite sömnad ibland då Jon har väldigt mycket att göra och idag är en sån dag.

Men nu är det dags för första rasten och den är välbehövlig! Jag vet inte vad jag har haft för mig inatt, vält ut glas, kollat efter möss, städat, sovit i omgångar, och vart riktigt jäkla irriterad över att jag är så förbannat osmidig så det är jobbigt att ta sig ur sängen på ett bra sätt!

Och nu kom jag på det sjukaste!! Jag vaknade inatt av att jag var så sugen på något och gick upp och åt tre ballerina kladdkaka, skummtomtar och drack 4 eller 5 glas mjölk!!

Haha men Gud vad sjuk jag är går upp mitt i natten och äter snask! Det är första gången och det var den 4/11-13 det är ju värt att notera!

Nu blir det fika!

Jag dricker aldrig oboy annars. Det är bara hemma hos mamma jag tycker det är gott och här skulle jag inte få för mig att dricka något annat eller för den delen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0