Smidigt med blogg

Alltså jag tycker att det är bättre och bättre med blogg.

Bara idag har jag fått gå in på min egen blogg för att kolla på checklistan för bebisen.
Jag sa till Jonatan att vi måste börja köpa lite saker till bebisen så att vi ha det OM den skulle bestämma sig för att komma tidigare...

Och till svar får jag " ha ja vad behövs till ett spädbarn lixom?! En mössa elle??!!"

Öm nä jag har gjort en VÄLDIGT KOMPRIMERAD lista med det vi behöver från starten och så visade jag honom listan jag lagt ut här och han sa " jaha ja det klart då förstår jag" typ något sånt...

Och nu har jag fått kolla vad Lovisa skrivit på sin önskelista som jag la ut här med!

SMIDIGT!

Idag har jag jobbat, lunchat med mamma, varit i stallet, köpt foder ich nu är jag hemma och Jonatan har precis åkt till jobbet!

Jag ska ha en lugn och skön hemmakväll själv! Det behövs, det bränner i höfterna, jag mår illa och har en trötthet from hell som inte vill släppa!

Ska börja kladdskriva listan till Ullared med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0