Rent badrum

Idag blev det jobb några timmar först och sen åkte jag hem till Lovisa som hade studiedag idag. Jonatan var i och för sig med hemma men han har jobbat hela dan och inte varit allt för social.

Jag har tagit det lugnt några timmar då magen inte alls är på topp.

Sen har jag skurat HELA badrummet, så nu har vi troligtvis det renaste badrummet i Hjo kommun!:)

Får ta ett rum i taget då orken inte finns att göra mer just nu...

Det är så frustrerande att inte varken kunna eller orka göra det man tänkt.

Jag har ju väntat med att göra grejer tills december för att jag inte mått bra så mycket och inte velat göra saker till tex bebisen för tidigt då jag varit/är så rädd att det ska hända något. Men då i alla fall har jag väntat med att köpa saker, sy det jag vill sy, och sen ska vi inte tala om julen. Jag hade tänkt att storstäda huset, baka en massa till både jul och så man har hemma efter förlossningen men nu går inte det.
Och det är bara att gilla läget och ta det i små bebissteg...

Så som sagt idag har badrummet fått sig en ordentlig genomgång.
Skönt!

Imorgon är jag hemma på förmiddagen och sen ska jag till läkaren, och sen jobb, sen kalas för kusinen som fyller år!

Nu längtar jag som strand till helgen! Då ska jag träffa pappa som varit borta i 3 månader!!:)
Tjihoo!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0