morgon promenad

I morses när jag hade lämnat Lovisa på skolan så gick jag ut och gick ca 50 minuter med Betty, och gud så skönt det var att kommma ut. Friskt men så himla fint lugnt och fint det var ute nu! 
 
 
 
Gick 4,5 km. vet inte om det är sammandragningar jag får för det är lixom en spänning som sitter som en linje på tvären över magen. inte som en kramp så som jag minns det från lovisa och den sitter i länge... Gick över efter ett tag men det är ju väldigt obehagligt. Den kom och gick lite men startade varje gång jag ökade tempot lite.. 
 
Men som sagt det gjorde ju inte ont utan var mest ett obehag.. .
 
Rätt kul app tycker jag, den säger hur långt du gått, vad medelhastigheten är och hur lång tid du gått hittills. "runkeeper" heter den. 
 
Nu ska jag äta lite havreklister ( körde gröten för länge i micron och då blir den inte god!) sen är det jobb 10-18 idag igen... 
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0