morgon promenad i spökskogen

I morses lämnade jag av Lovisa på skolan lite tidigare för att hinna gå ut och gå en sväng med Betty innan jobbet. 
 
gick en sväng som jag i vanliga fall brukar rida, och d'r dom även anordnar Spökprommenaden i Fröjered.. 
 
Så sånna här var det lite här och var... 
 
 
 
 
Betty vart livrädd så hon kröp och smög förbi " spökena" och jag tycker att det är obehagligt med masker och sånt så jag är väldigt glad att det inte var mörka för då hade jag vänt och gått till bilen direkt! 
 
Och spökprommenaden som Lovisa brukar vilja gå men då hon tack och lov inte varit hemma den helgen än så länge kommer jag aldrig att gå... Så det får hon ta med någon anna på minsann!!
 
4 kilometer gick vi i alla fall och det tog som du ser 43 minuter. 
 
Idag kände jag inte av några sammandragningar alls så det va riktigt skönt och då kunde jag ju gå på lite i alla fall... 
 
Nu ska jag jobba!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0