Min stackars sambo!

Haha alltså jag kan inte göra annat än att skratta åt mig själv och mitt just nu hemska humör/temperament!

Igår när jag skulle lägga mig så satt Jonatan uppe vid datorn och pratade i telefon och samtidigt håller han på att trumma med fingrarna i bordet HELA TIDEN! Och det är så sinnessjukt lyhört här så jag hör varenda jäkla litet trummande och jag kunde omöjligt sova, självklart inte för att det lät så högt utan för att jag är en tickande bomb som störde mig på att han trummade...

Och tillslut får ha ett mess.. Ja men läs själv! Haha stackarn!

Och sen är jag jätte snäll, gullig, omtänksam, välmenande i nästa sekund...

Haha men alltså är det inte sjukt hur man blir påverkad av hormonerna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0