Mascara tips!!

Nu är jag färdig med alla bestyr vad gäller smink och sånt och disken är uppdiskad och elden är tänd så nu sitter jag och vilar mig lite i väntan på att Jonatan ska komma hem så jag kan åka in till jobbet...
 
 
 
Jo sen måste jag tipsa om en sak... Jag tycker att det är så svårt med mascara, antingen är det inte någon bra borste eller så blir det inte tillräckligt med volym eller så får man måla och måla och måla för att det ska komma någon färg på fransarna... 
 
Men så skulle jag köpa en ny i veckan och provade en ny som jag tänkt köpa förut men sket i det för jag tänkte att det är väl samma skit som alla andra... 
 
Men! Idag provade jag den! Så jäkla bra!! Bra borste som tar med lagom med mascara upp och inte för hård och inte för mjuk och det gick fort att måla fransarna för man behövde inte stå och separera utan det gjorde borsten riktigt bra! 
 
Så har ni med svårt att hitta bra mascara prova denna!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0