Lyckad kväll och impuls till USA!

Har för en stund sen kommit hem från kalaset/ festen!

Vi har haft en riktigt bra kväll, jättegod mat och massa skratt precis som det ska vara!

Och nu har vi bokat en biljett till USA åt Jonatan. Så på torsdag åker han till pappa och är där i 11 dagar... Så på torsdag blir jag gräsänka.

( Jonatan är inte nykter tål att tilläggas men han vill gärna åka dit och nu ville han promt boka inatt så ja...)

Kul när han vaknar imorgon. För idag (inatt) fanns det inga problem eller hinder till varför han inte skulle kunna åka förutom om jag tyckte det kändes jobbigt att vara själv, men jag tycker absolut att han är värd en resa!

Men just nu tycker han att jag är världens bästa flickvän och jag har fått sådana kärleksförklaringar så jag funderar på att skicka honom till USA en gång i månaden om han blir sån här varje gång! Då kanske han till och med friar i fyllan nästa gång;)

Nu stensover han och jag ligger naturligtvis vaken och kan inte somna. Klockan är halv 4 for fuck sake!!!!

Sov människa sov!!!

Håret blev mörkt i alla fall... Får ta kort imorgon.

Nä om jag skulle försöka sova då, börjar må redigt illa kan jag lova!

God natt sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0