list-älskaren

Om det är något jag älskar att göra så är det LISTOR. mängder av listor... 
 
först på tex allt jag ska köpa, sen renskrivs den, sen skrivs den i viilken ordning artiklarna kommer i butiken, för att sen skriva om och renskriva.. för att sen tappas bort så jag får skriva om dom 2 ggr till för att sen ändå glömma den när jag ska iväg och inhandla det jag skrivit upp så jag ändå inte vet vad jag ska köpa=) 
 
nu är det massa listor på gång.. 
 
  • julklappar
  • julgodis
  • lovisas kalas
  • bebis saker
  • ullareds lista
  • ikea
  • julkorgar
så jag har hur mycket som hellst att göra med tanke på att alla listor kräver sitt... julgodis tex måste jag ju ha recept på allt vilket sen skapar en till lista då jag måste skriva upp allt jag ska ha för att kunna baka det och en lista för vad jag har hemma så jag inte får massa dubbelt eller 2 dubbelt som jag redan har utav mycket... 
 
Ja men du hör ju, jag vet inte om det här är en sjuklig åkomma eller om det är andra som med håller på så här.. men jag tycker det är kul=) 
 
nu är i alla fall en del av julklappslistan klar.. den andra delen innehåller VAD som skall och har köpts till alla, men det kan jag inte lägga ut här eftersom det är några av dom på listan som läser här inne=) 
 
 
FAN nu ser jag att jag glömt två stycken!!
Bara till att skriva om och jäklar vad bra det är med listor för då kom jag på det nu istället för på julafton=) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0