Liggande mage

Har precis pratat med Jonatan på Skype ett jäkla tag, skönt att prata med honom då vi bara pratat några minuter på tele nu när han varit borta och sen smsat lite... så nu ska jag sova några timmar.

Imorgon är det upp tidigt som gäller, ska hinna ut till stallet och ta hand om hästarna + mocka 3 boxar och så hinna gå ut på en promenad innan jag börjar jobba kl 10.00 tänkte jag.

Nu är det en ordentlig kula även när jag ligger ner och jag har svårt att komma ihåg hur det ser ut när jag ligger ner utan en bebis i magen:)

Lustigt nu när jag lagt mig för att sova så börjar bebis vakna till och röra på sig där inne...

Hoppas på lite sömn i alla fall!
Sov så gott kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0