Lång dag!

Fy vilken lång dag det blev!

Jag tänkte i min naiva hjärna att jag skulle skylta och göra iordning i butiken fram till ca 14 och sen kunna åka hem och vila.

Så blev det inte.

Kom inte iväg förrän 17.15 från jobbet då det tig så lång tid att göra iordning allt, men nu är det riktigt fint i butiken och julkänslan har infunnit sig:)

När vi kom hem åkte Jonatan direkt till en kompis och jag och Lovisa har grejat på hennes rum och ställt upp lite lyktor, lagt ut en ny matta jag köpte idag och även en snöflinga som lyser ist för en julstjärna. Blev jätte fint!

Hittade så mycket fina grejer till hennes rum på rusta idag när jag va där och skulle köpa en ljusslinga till en av skyltarna på jobbet...

Så det va kul att hon fick lite nytt och att hon blev nöjd!

Sen fixade jag iordning lite här hemma och donade med lite nya gardiner och lite sånt och nu ligger jag med en smärta from hell i ryggen men nu har äntligen alvedonen börjar värka så det värsta är borta men långt ifrån allt.
Men jag har bara mig själv att skylla!!
Klant arsel!

Så här blev det i lovisas fönster..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0