Kvalitetstid med mamma

Igår när Jonatan skulle åka till jobbet så åkte jag till mamma och umgicks hela kvällen och sov sen över:)

Idag ska jag ligga i soffan och ladda för ikväll ska vi på fest!
Så jag tänkte att det kunde vara kul att vara vaken längre än till 20. Och att jag inte sitter i soffan med öppen mun och dreglar:)

Ska försöka hinna färga håret med för det är verkligen på tiden. Det var det Ulf även för 2 månader sen med men nu måste jag verkligen...

Det händer något konstigt just nu...

Jonatan värmer mat till oss som vi ska äta till lunch och nu hör jag hur vattnet rinner och disken plockas med...
Jag är fullkomligt i chock!!!

Jag vet inte hur jag ska hantera det?! Ska jag säga att han är duktig? Ska jag gå ut och hjälpa honom? Ska jag ligga kvar och låta honom hållas?

Jag vet inte hur jag ska hantera det så jag ligger som i trans i soffan!!

( läs med en viss ton av ironi;)

Oj oj oj nu är maten färdig bäst att rusa:)

( bild på lillasyster och Betty i morses)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0