Kallt

Fy vad kallt det är ute nu! Och inne!

Det vill inte ta sig i spisen ( ved grejen) så nu har jag gett upp och lagt mig i sängen i stället!
Skitved!!

Jag har så jäkla ont så jag fixar inte ens att sitta/ligga i soffan idag vilket är mindre kul.

Har jobbat för länge idag antagligen och då får jag skylla mig själv antar jag.

78 dagar kvar nu! Får chocken varje gång jag går in på appen och kollar. Är så van vid att det står typ 156 dagar kvar... Och jag är väl troligtvis lite efter då jag inte alls hänger med på att tiden faktiskt går.

Nä annars har det inte hänt något idag.
Börjar planera lovisas kalas lite smått. Hon ska ha pyjamasparty! (Skjut mig)

Och det skall vara nästa helg, inte den som kommer nu utan helgen därpå vilket innebär att jag är själv för Jonatan är ju i USA då....

Så det blir kul:)

Hon hade ju inget förra året så jag ska inte gnälla för det är mitt eget fel. Hon ville egentligen ha ett Ridparty där alla ungar skulle rida! Men det styrde jag av med en förklaring på att jag är så gitt som höggravid och kan knappt gå vissa dagar och då kan jag inre springa runt med massa ungar som skall rida och lyftas upp på hästarna...
Så där var hon snäll Mot sin mamma!

När räknas man förresten till höggravid?!
Jonatan tycker att det är nu men jag har svårt att inse det i så fall.

Nä farao nu får jag ropa ner Jonatan så han kan ordna lite värme åt oss här!

( vi kommer frysa ihjäl på dessa två veckor han är iväg!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0