Kalla söndag

Jösses vad kallt det blev fort.

Jag ligger fortfarande i sängen, men ska nu knata mig upp och ta in ved och tända eld så vi får lite värme här i huset.

Sen tänkte jag faktiskt städa och göra i ordning här, ta fram ljusstakar och sånt. Brukar aldrig göra det förrän allra allra tidigast första advent annars med nu är det så att vi är borta nästa helg så jag kommer inte kunna ta fram dom då.

Fast jag ställer nog inte upp dom idag utan bara gör det redo för att ställas upp så får jag placera ut dom på fredag innan vi åker...

Jag måste få lite julkänsla i kroppen nu! Det är ju bara en månad kvar till julafton idag och jag har hur mycket som hellst att göra innan dess och då är inte vardagen med jobb och allt sånt inräknat!

Igår var vi ute och gick en sväng på förmiddagen sen åkte vi till tibro och hälsade på Mickaela och Mikael och sen for jag till mamma och var där hela kvällen när Jonatan jobbade... Lovisa är hos sin pappa så det är bara jag och Betty som är hemma nu...

Nä fy fasen nu måste jag hämta in ved!!! Kallt kallt kallt va det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0