Jonatan på väg...

Nu sitter Jonatan på flyget och har nu lyft från Paris och är på väg mot Atlanta där han gör sis sista mellanlandning innan han tar sista planet till Slut destinationen!
 
Jag har inte tyckt att det varit något jobbigt utan snarare att jag varit så glad för hans skull och att han ska få komma iväg på en semester och att han verkligen förtjänar en resa!
 
MEN!
 
Så här tyckte jag INTE i morses när jag sa hej då och gick ut till bilen!
 
Jag började fundera på vad fan jag håller på med! Hur kunde jag tycka att det här var en bra ide?? det är ju det dummaste en människa någonsin kunnat komma på tanken att göra! Åka till USA och MIN pappa utan MIG!? VA!!?? hur kunde jag gå med på det här?och vaddå HAN förtjänar?! JAG DÅ!????!!
och det värsta av allt är ju att det i stort sett var MIN ide!!!!!
 
SJUKA SJUKA FRIDA!! 
 
Jag grinade när jag kom ut och funderade i några sekunder hur jag ska klara mig i 12 dagar utan Jonatan, han är ju mitt allt!! 
 
Men så tog jag mig samman, skällde på mig själv för att jag betedde mig som en fjant och intalade mig att det här vist kommer bli bra och att både jag lovisa och betty kommer att klara detta och att Jonatan faktiskt visst förtjänar det!
För sen kommer han hem som en ny och glad man som älskar sin sambo mer än något annat;) 
( eller vad tror du?) 
 
Och nu är jag intalad på det, allt kommer vara bra och snart kommer han hem igen och dom kommer ha så jävla kul där borta och jag unnar honom verkligen det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0